اجتماعي, خبري, صنعت

وبلاگ بیستک : چهارمین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته ) IRANNUTS ۲۰۱۶( در نمایشگاه بین‌المللی تهران!

وبلاگ بیستک : چهارمین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته ) IRANNUTS ۲۰۱۶(  در نمایشگاه بین‌المللی تهران!

139509021646186922435210

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک  با مشارکت سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، دفتر توسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی، انجمن پسته ایران، اتاق‌های بازرگانی کشورهای اسلامی و سازمان حلال و انجمن‌ها و اتحادیه‌های خشکبار و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته (IRANNUTS۲۰۱۶) که در آن بیش از یک‌صد شرکت و واحد تولیدی و فرآوری و همچنین شرکت‌های بزرگ صادراتی حضور دارند، برگزار می‌شود.هیئت‌های تجاری ۱۶ کشور، از جمله کشورهای مختلف جهان از این نمایشگاه که در سالن خلیج‌فارس (۴۴) برگزار می‌شود، بازدید می‌کنند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته در حالی در تقویم بین المللی تهران درج گردید که سابقه برگزاری سه دوره پیشین این رویداد توانسته است در معرفی رویدادی مستقل برای این صنعت پر مزیت ، نقش مهمی ایفا نماید .
حضور بازرگانان خارجی و تجار داخلی در دوره پیشین و همچنین و رشد۲۰% نسبت به دوره اول بیانگر روند رو به رشد توجه و عنایت شرکتها و بازرگانان جهت مشارکت فعالانه در این رویداد دارد .
امید است استمرار و حمایت از این نمایشگاه زمینه های تعالی این رویداد را از نظر اقتصادی و صنعتی به عنوان یکی از مهم نرین کانون های تهیه و تولید و تجارت خشکبار منطقه برای ایران فراهم نمایند .

posternuts

اهداف برگزاری نمایشگاه:

۱-    معرفی خلاقیت‌ها، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید ، بازرگانی و خدمات مربوط به  صنعت خشکبار و میوه‌های خشک مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته.

۲-    شناسایی و معرفی مشکلات ، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی و خصوصی ذیربط و دست اندرکاران صنعت مذکور از طریق نمایشگاه.

۳-    ایجاد بسترهای مناسب به منظور تبدیل این عنوان نمایشگاهی به عنوان کانون توجه فعالین این صنعت در داخل  و خارج.

۴-    توجه به مقوله بسته بندی و افزایش سطح کیفیت محصولات تولیدی.

۵-    تلاش در جهت ایجاد فرهنگ استاندارد سازی محصولات و توجه به رعایت سطح استانداردهای بهداشتی و فنی.

۶-    آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و پیشرفت های صنعت خشکبار و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی مربوطه.

۷-    ایجاد زمینه رقابت سالم میان تولید کنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت تولیدات.

۸-    ایجاد ارتباط مستقیم و رودررو میان تولیدکنندگان  و مصرف کنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف.

۹-    ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها بالاخص بازار کشورهای همسایه و بازارهای هدف.

۱۰-  تبادل فکر ، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آن‌ها.

۱۱-  فراهم ساختن بسترهای لازم جهت حضور کلیه گروههای کالایی خشکبار و برند سازی این موضوع به عنوان نماد ملی و جهانی .

۱۲-  تلاش برای تجاری سازی فعالیتها و تولیدات این صنعت با هدف حمایت از بخش کشاورزی (تولید)و بخش بازرگانی (صادرات).

۱۳-  توجه و تلاش برای مشارکت صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با موضوع نمایشگاه.

 download

گروه کالایی:

  •  تولید کنندگان و توزیع کنندگان آجیل و خشکبار

  •  واحدهای بسته بندی خشکبار

  •  واحدهای پوستگیری، بودادن و پاستوریزه کردن خشکبار

  •  واحدهای درجه بندی، خلال و پودر کردن خشکبار

  •  میوه و سبزیجات خشک

  •  زرشک و عناب

  •  زعفران

  •  چای و قهوه

  •  انواع حبوبات

  •  ادویه و چاشنی ها

  •  غلات، برنج، ذرت و گندم

  •    شرکت های دانش بنیان

  •    نهاده های کشاورزی (کود، بزر، سم و …)

  •    صنایع تبدیلی و جنبی

  •  شرکتهای بازرگانی

  •   انجمن ها و تشکل های وابسته

  •    نشریات و پایگاه‌های اطلاع رسانی تخصصی و مرتبط

با سپاس از : rokhdadnama & iana & exbiz & irannutex

 

دیدگاهتان را بنویسید